JEZELF ACCEPTEREN IS EENVOUDIGER DAN WE DENKEN…

DEUTSCHE VERSION

JEZELF ACCEPTEREN IS EENVOUDIGER DAN WE DENKEN…

Deze „methode“ gebruik ik zelf steeds weer opnieuw om in het helder waarnemen terug te komen, om mijzelf weer opnieuw accepteren te kunnen. Wanneer mijn Ego structuur weer eens de „overhand“ heeft genomen.

EEN UITNODIGING/UITDAGING AAN JOU
Ik wil je uitnodigen je deze beiden vragen, zo vaak als mogelijk, aan jezelf, over jezelf, jezelf te stellen gedurende een periode van een maand.

Ik wil je ook uitnodigen daarover hier te berichten, zodat we hier van elkaar kunnen leren, elkaar kunnen inspireren.

DE TWEE VRAGEN
Wanneer ik iets doe, of gedaan heb, dan stel ik mij volgende twee vragen:
1.   WAAROM doe ik dat wat ik nu doe?

2.   WAT probeert mijn onderbewustzijn hiermee voor POSITIEF iets voor MIJ te bereiken?

Deze beide vragen lijken op het eerste gezicht, eenvoudige vragen. De uitdaging ligt echter daarin dat alles wat we doen we voor 99,99% onbewust doen.

Vaak worden we ons pas achteraf bewust van onze handelingen, (zowel positieve als negatieve handelingen)

Oordeel niet te hard over jezelf, dat je het „weer eens“ (veel) te laat opgemerkt hebt.

Wees blij dat je het Überhaupt opgemerkt hebt!

Stel je dus steeds weer de volgende twee vragen:
1.   WAAROM doe ik dat wat ik nu doe?

2.   WAT probeert mijn onderbewustzijn hiermee voor POSITIEF iets voor MIJ te bereiken?

DE ANTWOORDEN
Je zult de voor de hand liggende antwoorden krijgen, maar ook volledig onverwachte en verbazingwekkende antwoorden.

Als „bijeffect“ zal automatisch, zonder dat je daarvoor iets moet doen, je jouw handelingen steeds minder vaak negatief of positief be- en ver-oordelen.

MET DE VOLGENDE BIJEFFECTEN
Dat je jouzelf steeds meer begint te accepteren.
Dat je jouzelf steeds meer accepteren kan in dat wat je doet, dat wat je bent.
Dat je steeds minder probeert jezelf te veranderen.
Dat het steeds rustiger wordt in jezelf.
Dat langzaam aan je leven zich begint te veranderen in een vervult leven.

Een vervult leven betekend NIET dat je dan geen pijn meer zal ervaren, dat het leven alleen nog maar rustig is.

Een vervult leven is het leven LEVEN, in volle omvang, zonder mitsen en maren, met ALLES was daarbij hoort.

EEN UITNODIGING/UITDAGING AAN JOU
Ik wil je uitnodigen je deze beiden vragen, zo vaak als mogelijk, aan jezelf, over jezelf, jezelf te stellen gedurende een periode van een maand.

Ik wil je ook uitnodigen daarover hier te berichten, zodat we van elkaar kunnen leren, elkaar kunnen inspireren.

DOE JE MEE? ARE YOU READY?

Danny J.M. Vermeeren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten