JIM CARREY'S SECRET OF LIFE


Nu ben ik geen fan van de films van Jim Carrey, maar deze toespraak/tekst, daar ben ik het helemaal mee eens.

Vele jaren lang bepaalde angst wat ik creëerde en als het mij niet beviel gaf ik vervolgens de omgeving daarvan de schuld of als dat niet lukte mijzelf.

En ja, door het LOSLATEN van het HOE het zou moeten zijn of worden, kan het komen in een vorm die tot mijn verbazing mijn stoutste dromen overtreft.

Het meest recente gevolgen van het loslaten is dat ik nu met Carola van Bemmelen ben getrouwd, dat mijn kinderen nu heel gelukkig zijn en dat we een vol en mooi leven samen mogen leven. En als "toetje op de slagroom" mogen we ook nog duizenden mensen helpen om los te komen van de onbewuste suikerverslaving.

Dit is allemaal tot stand gekomen sinds in mij het loslaten 
geen intellectueel concept meer waren, maar geleefde waarheid was geworden. Dit heeft Jim Carrey oa. mooi verwoord in dit filmpje.

En weet je wat? Dit is weggelegd voor alleen maar een paar gelukskonijntjes, dit is weggelegd voor IEDEREEN op deze planeet.

Let dus op! WAT bepaald je basisgemoedstoestand Angst of oordeelloosheid (liefde). 

Wanneer angst je basisgemoedstoestand is;
1) kijk dan naar waar je bang voor bent,
2) vervolgens, kijk ernaar hoe groot de kans is, of dat waar je bang voor bent werkelijkheid kan worden,
3) KIES vervolgens BEWUST (met je verstand het gevoel hobbelt daar achteraan) voor oordeelloosheid (liefde)
4) DAN laat los hoe het eruit moet zien, dat waarnaar je verlangt.

Je zult verstelt staan. En vele vele mensen zullen dit beamen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten